De Unieke Klant
De Unieke Klant
Binnen een groot aantal organisaties verloopt het klantcontact volgens vaste procedures, protocollen of scripts waarbij klanten niet of nauwelijks een persoonlijke benadering ervaren. Een klant wil over het algemeen echt en oprecht contact in plaats van het gevoel dat je met een bandje praat of dat je hoort dat iemand gisteren op cursus is geweest. Echt en oprecht contact is wat ons betreft een belangrijk aspect waarmee jij je als bedrijf kunt onderscheiden. Voor ons is dat in verbinding zijn.
Klantverbinding gaat dan ook over het op maat in contact zijn met de klant waarbij de mens voorop staat. Bij de meeste organisaties bestaat iedere werkdag uit ontelbare contactmomenten binnen een uitgebreid netwerk van mensen, zowel medewerkers als klanten. Hoe verloopt dit contact? Welke beleving wordt er meegegeven? Sluit dit ook aan bij waar wij als bedrijf voor staan?
Mens, proces en techniek zijn daarin voor ons onlosmakelijk met elkaar verbonden. Wij gaan samen met het bedrijf deze verbindingen onderzoeken en indien nodig afstemmen op de organisatie. Dit betekent dat wij samen onderzoeken wat de beleving is die je iedere dag wil meegeven aan dat uitgebreide netwerk van mensen, wat de medewerkers nodig hebben om hier oprecht aan te kunnen bijdragen, welke processen ondersteunend zijn om dit te kunnen leveren en hoe je dit technisch maximaal kan faciliteren.
Op deze manier leveren wij een duurzame en effectieve ontwikkeling
Wij kijken er naar uit om je te ontmoeten.
De Unieke Klant ervaren
Om volledig te kunnen omvatten wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen kun je ons het beste ervaren. Een eerste sessie geven wij altijd cadeau als blijk van waardering voor het vertrouwen dat in ons wordt gesteld. Ook kunnen wij op deze manier ontdekken of wij als mens en organisatie bij elkaar passen. Omdat werken vanuit relatie voor ons de basis is voor duurzame ontwikkeling.