De Organisatie Cirkel

In verbinding zijn, dat is onze missie. Dat jij je verbindt met jouw unieke kracht en dat wat je doet of wat je kiest past bij jou en bij wat jij te brengen en te bieden hebt.

Het hart van een bedrijf of van een organisatie wordt gevormd door een specifieke groep mensen. Allemaal mensen die om welke reden dan ook voor die werkomgeving hebben gekozen. Allemaal mensen met hun unieke verhaal, levenservaringen, kwaliteiten, ideeën en ontwikkelpunten.

Wanneer je al die mensen op de juiste manier weet in te zetten, weet te verbinden met zichzelf, aan elkaar en aan de doelstellingen en missie van de organisatie dát is waar de magie ontstaat. Waardoor je een omgeving creëert waarin alles mogelijk blijkt. Vanuit betrokkenheid, enthousiasme en positieve energie. Dat is een resultaat waar wij graag aan bijdragen.

Wij werken niet met vaste programma’s. Wel hebben we diverse thema’s waar we mee werken en ook een aantal trajecten zoals De Unieke Leider, De Unieke Coach en De Unieke Klant. De resultaten die we in deze trajecten behalen liggen vast, je gaat ontdekken wat jou uniek maakt als Leider, als Coach of hoe uniek jouw Klant is en hoe je daarop aan kunt sluiten.

De manier waarop we deze resultaten behalen die verschillen per editie. Ieder mens, iedere groep en iedere organisatie werkt anders, legt andere nuances, heeft andere doelstellingen op een thema. Daar stemmen wij op af en daar passen wij onze aanpak op aan.

De Unieke Leider

Met De Unieke Leider bieden we organisaties de mogelijkheid om leiderschap optimaal te laten aansluiten op de werkvloer. In een traject van drie sessies raken we een aantal specifieke inzichten aan, zoals wat maakt mij uniek en hoe stem ik optimaal af op de behoefte van mijn doelgroep.

Deze vraag heeft ons geïnspireerd om het traject De Unieke Coach te ontwikkelen waarin we op reis gaan naar authentieke kracht

De Unieke Coach

“Ik wil graag gaan coachen maar ja… er zijn al zoveel coaches, wie ben ik? Wat heb ik te brengen?”⠀⠀ ⠀⠀

Deze vraag heeft ons geïnspireerd om het traject De Unieke Coach te ontwikkelen waarin we op reis gaan naar authentieke kracht

De Unieke Klant

Klantverbinding gaat dan over het op maat in contact zijn met de klant waarbij de mens voorop staat. Bij de meeste organisaties bestaat iedere werkdag uit ontelbare contactmomenten binnen een uitgebreid netwerk van mensen, zowel medewerkers als klanten.

Hoe verloopt dit contact? Welke beleving wordt er meegegeven? Sluit dit ook aan bij waar wij als bedrijf voor staan?